ا

  • احساس پیوستگی پیش‌بینی بهزیستی روان‌شناختی دانشجویان بر اساس مؤلفه‌های هوش معنوی و احساس پیوستگی [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 40-49]

  • اختلال اضطراب اجتماعی مقایسه اثربخشی درمان شناختی-رفتاری حضوری و مبتنی بر اینترنت بر تحریف‌های شناختی و تنظیم هیجان در نوجوانان با اختلال اضطراب اجتماعی [دوره 1، شماره 4، 1400، صفحه 44-65]

  • اختلال بیش فعالی- نقص توجه تأثیر بازخورد مثبت مقایسه ای-اجتماعی بر یادگیری مهارت پرتاب در نوجوانان مبتلا به اختلال بیش فعالی و نقص توجه [دوره 1، شماره 4، 1400، صفحه 1-8]

  • اختلال وسواسی-اجباری اثربخشی درمان پذیرش و تعهد بر بهبود علایم و افزایش کیفیت زندگی بیماران مبتلا به اختلال وسواسی- اجباری در تعامل با سابقه خانوادگی وسواس [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 37-50]

  • استفاده مشکل ساز از تلفن همراه سلامت روان در دانش آموزان با مشکل استفاده از تلفن همراه و دانش آموزان عادی [دوره 1، شماره 4، 1400، صفحه 22-29]

  • اضطراب نقش سرسختی سلامت و اضطراب بر سیستم ایمنی و کیفیت زندگی بیماران مبتلا به ایدز [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 25-36]

  • اضطراب مقایسه سبک های دلبستگی، سبک های حل مسأله و حساسیت اضطرابی دربین بیماران قلبی-عروقی و افراد غیربیمار [دوره 1، شماره 3، 1400، صفحه 49-58]

  • اضطراب اجتماعی پیش بینی اضطراب اجتماعی دختران دبستانی بر اساس سبک های فرزندپروری و انعطاف پذیری شناختی مادران [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 1-11]

  • اضطراب امتحان مقایسه نارسایی شناختی، پردازش هیجانی و تاب آوری در دانش آموزان دختر با و بدون اضطراب امتحان [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 26-39]

  • اضطراب کووید 19 پیش‌بینی سطح اضطراب کووید 19 براساس ذهن‌آگاهی و تاب‌آوری [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 50-61]

  • اعتیاد به اینترنت پیش بینی اعتیاد به اینترنت در دانشجویان دختر بر اساس سرشت و منش کلونینجر [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 65-78]

  • اعتیاد به بازی‌های آنلاین پیش بینی خودکارآمدی، خلاقیت و مهارت های اجتماعی بر اساس مولفه های اعتیاد به بازی های آنلاین [دوره 1، شماره 4، 1400، صفحه 30-43]

  • افسردگی مقایسه تصویر بدن و نشانه‌های افسردگی در افراد مبتلا به ملال جنسیتی و افراد غیر مبتلا [دوره 1، شماره 3، 1400، صفحه 39-48]

  • انتظارات افزایش یافته تأثیر بازخورد مثبت مقایسه ای-اجتماعی بر یادگیری مهارت پرتاب در نوجوانان مبتلا به اختلال بیش فعالی و نقص توجه [دوره 1، شماره 4، 1400، صفحه 1-8]

  • انعطاف پذیری شناختی پیش بینی اضطراب اجتماعی دختران دبستانی بر اساس سبک های فرزندپروری و انعطاف پذیری شناختی مادران [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 1-11]

ب

  • بازخورد تأثیر بازخورد خودکنترلی بر عملکرد حرکتی و یادگیری در نوجوانان مبتلا به اختلال بیش فعالی و نقص توجه [دوره 1، شماره 3، 1400، صفحه 1-8]

  • بازخورد مثبت تأثیر بازخورد مثبت مقایسه ای-اجتماعی بر یادگیری مهارت پرتاب در نوجوانان مبتلا به اختلال بیش فعالی و نقص توجه [دوره 1، شماره 4، 1400، صفحه 1-8]

  • بازی های ویدیویی رابطه بین بازی های ویدئویی و مهارت های شناختی دانش آموزان [دوره 1، شماره 3، 1400، صفحه 59-68]

  • بهزیستی روان‌شناختی پیش‌بینی بهزیستی روان‌شناختی دانشجویان بر اساس مؤلفه‌های هوش معنوی و احساس پیوستگی [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 40-49]

  • بهزیستی هیجانی پیش بینی سلامت روانی زنان متأهل براساس مؤلفه‌های هیجانی کیفیت زندگی [دوره 1، شماره 3، 1400، صفحه 25-38]

  • بیماری قلبی-عروقی مقایسه سبک های دلبستگی، سبک های حل مسأله و حساسیت اضطرابی دربین بیماران قلبی-عروقی و افراد غیربیمار [دوره 1، شماره 3، 1400، صفحه 49-58]

پ

  • پردازش هیجانی مقایسه نارسایی شناختی، پردازش هیجانی و تاب آوری در دانش آموزان دختر با و بدون اضطراب امتحان [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 26-39]

ت

  • تاب آوری مقایسه نارسایی شناختی، پردازش هیجانی و تاب آوری در دانش آموزان دختر با و بدون اضطراب امتحان [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 26-39]

  • تاب آوری پیش‌بینی سطح اضطراب کووید 19 براساس ذهن‌آگاهی و تاب‌آوری [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 50-61]

  • تحریف‌های شناختی مقایسه اثربخشی درمان شناختی-رفتاری حضوری و مبتنی بر اینترنت بر تحریف‌های شناختی و تنظیم هیجان در نوجوانان با اختلال اضطراب اجتماعی [دوره 1، شماره 4، 1400، صفحه 44-65]

  • تصویر بدن مقایسه تصویر بدن و نشانه‌های افسردگی در افراد مبتلا به ملال جنسیتی و افراد غیر مبتلا [دوره 1، شماره 3، 1400، صفحه 39-48]

  • تفکر انتقادی رابطه بین بازی های ویدئویی و مهارت های شناختی دانش آموزان [دوره 1، شماره 3، 1400، صفحه 59-68]

  • تلفن همراه سلامت روان در دانش آموزان با مشکل استفاده از تلفن همراه و دانش آموزان عادی [دوره 1، شماره 4، 1400، صفحه 22-29]

  • تنظیم هیجان مقایسه اثربخشی درمان شناختی-رفتاری حضوری و مبتنی بر اینترنت بر تحریف‌های شناختی و تنظیم هیجان در نوجوانان با اختلال اضطراب اجتماعی [دوره 1، شماره 4، 1400، صفحه 44-65]

ح

  • حل مسأله مقایسه سبک های دلبستگی، سبک های حل مسأله و حساسیت اضطرابی دربین بیماران قلبی-عروقی و افراد غیربیمار [دوره 1، شماره 3، 1400، صفحه 49-58]

  • حمایت اجتماعی ادراک شده بررسی رابطه خودکنترلی و حمایت اجتماعی ادراک شده با صمیمیت زناشویی در دانشجویان زن متاهل [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 62-74]

خ

  • خستگی؛ سندرم پیش از قاعدگی پیش بینی کارکردهای خانوادگی زنان مبتلا به سندرم پیش از قاعدگی بر اساس خشم و خستگی [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 15-24]

  • خشم؛ کارکرد خانواده پیش بینی کارکردهای خانوادگی زنان مبتلا به سندرم پیش از قاعدگی بر اساس خشم و خستگی [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 15-24]

  • خطر طلاق مقایسه اثربخشی مشاوره سیستمی بوئن و راه‌حل محور بر کاهش خطر طلاق، دلزدگی و ناسازگاری زناشویی در زنان ناسازگار [دوره 1، شماره 4، 1400، صفحه 66-81]

  • خلاقیت رابطه بین بازی های ویدئویی و مهارت های شناختی دانش آموزان [دوره 1، شماره 3، 1400، صفحه 59-68]

  • خلاقیت پیش بینی خودکارآمدی، خلاقیت و مهارت های اجتماعی بر اساس مولفه های اعتیاد به بازی های آنلاین [دوره 1، شماره 4، 1400، صفحه 30-43]

  • خودآسیب زنی غیرمستقیم، دانشجویان رفتارهای خودآسیب زنی در دانشجویان [دوره 1، شماره 3، 1400، صفحه 9-24]

  • خودآسیب زنی مستقیم رفتارهای خودآسیب زنی در دانشجویان [دوره 1، شماره 3، 1400، صفحه 9-24]

  • خودکارآمدی تأثیر بازخورد خودکنترلی بر عملکرد حرکتی و یادگیری در نوجوانان مبتلا به اختلال بیش فعالی و نقص توجه [دوره 1، شماره 3، 1400، صفحه 1-8]

  • خودکارآمدی تأثیر بازخورد مثبت مقایسه ای-اجتماعی بر یادگیری مهارت پرتاب در نوجوانان مبتلا به اختلال بیش فعالی و نقص توجه [دوره 1، شماره 4، 1400، صفحه 1-8]

  • خودکارآمدی پیش بینی خودکارآمدی، خلاقیت و مهارت های اجتماعی بر اساس مولفه های اعتیاد به بازی های آنلاین [دوره 1، شماره 4، 1400، صفحه 30-43]

  • خودکنترلی، صمیمیت زناشویی بررسی رابطه خودکنترلی و حمایت اجتماعی ادراک شده با صمیمیت زناشویی در دانشجویان زن متاهل [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 62-74]

  • خودمختاری تأثیر بازخورد خودکنترلی بر عملکرد حرکتی و یادگیری در نوجوانان مبتلا به اختلال بیش فعالی و نقص توجه [دوره 1، شماره 3، 1400، صفحه 1-8]

  • خیانت زناشویی پیش بینی نگرش به خیانت زناشویی بر اساس سبک‌های دلبستگی و کمال گرایی [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 51-64]

د

  • درمان پذیرش و تعهد اثربخشی درمان پذیرش و تعهد بر بهبود علایم و افزایش کیفیت زندگی بیماران مبتلا به اختلال وسواسی- اجباری در تعامل با سابقه خانوادگی وسواس [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 37-50]

  • درمان شناختی-رفتاری مقایسه اثربخشی درمان شناختی-رفتاری حضوری و مبتنی بر اینترنت بر تحریف‌های شناختی و تنظیم هیجان در نوجوانان با اختلال اضطراب اجتماعی [دوره 1، شماره 4، 1400، صفحه 44-65]

  • دلبستگی مقایسه سبک های دلبستگی، سبک های حل مسأله و حساسیت اضطرابی دربین بیماران قلبی-عروقی و افراد غیربیمار [دوره 1، شماره 3، 1400، صفحه 49-58]

  • دلزدگی زناشویی مقایسه اثربخشی مشاوره سیستمی بوئن و راه‌حل محور بر کاهش خطر طلاق، دلزدگی و ناسازگاری زناشویی در زنان ناسازگار [دوره 1، شماره 4، 1400، صفحه 66-81]

  • دیدگاه گیری اجتماعی مقایسه اثربخشی آموزش زوج درمانی کوتاه مدت به شیوه خودتنظیمی و معنویت درمانی بر دیدگاه گیری اجتماعی مادران با کودکان کم توان ذهنی [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 1-14]

ذ

  • ذهن‌آگاهی پیش‌بینی سطح اضطراب کووید 19 براساس ذهن‌آگاهی و تاب‌آوری [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 50-61]

ز

  • زنان متأهل پیش بینی سلامت روانی زنان متأهل براساس مؤلفه‌های هیجانی کیفیت زندگی [دوره 1، شماره 3، 1400، صفحه 25-38]

  • زوج درمانی به شیوه خودتنظیمی مقایسه اثربخشی آموزش زوج درمانی کوتاه مدت به شیوه خودتنظیمی و معنویت درمانی بر دیدگاه گیری اجتماعی مادران با کودکان کم توان ذهنی [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 1-14]

س

  • سابقه خانوادگی اثربخشی درمان پذیرش و تعهد بر بهبود علایم و افزایش کیفیت زندگی بیماران مبتلا به اختلال وسواسی- اجباری در تعامل با سابقه خانوادگی وسواس [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 37-50]

  • سبک های دلبستگی پیش بینی نگرش به خیانت زناشویی بر اساس سبک‌های دلبستگی و کمال گرایی [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 51-64]

  • سبک های فرزند پروری پیش بینی اضطراب اجتماعی دختران دبستانی بر اساس سبک های فرزندپروری و انعطاف پذیری شناختی مادران [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 1-11]

  • سرسختی سلامت نقش سرسختی سلامت و اضطراب بر سیستم ایمنی و کیفیت زندگی بیماران مبتلا به ایدز [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 25-36]

  • سرشت پیش بینی اعتیاد به اینترنت در دانشجویان دختر بر اساس سرشت و منش کلونینجر [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 65-78]

  • سلامت روانی پیش بینی سلامت روانی زنان متأهل براساس مؤلفه‌های هیجانی کیفیت زندگی [دوره 1، شماره 3، 1400، صفحه 25-38]

  • سلامت عمومی سلامت روان در دانش آموزان با مشکل استفاده از تلفن همراه و دانش آموزان عادی [دوره 1، شماره 4، 1400، صفحه 22-29]

  • سلفی‌گری نقش نیازهای روانشناختی و صفات سه گانه تاریک شخصیت در رفتار سلفی‌گیری [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 12-25]

  • سیستم ایمنی نقش سرسختی سلامت و اضطراب بر سیستم ایمنی و کیفیت زندگی بیماران مبتلا به ایدز [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 25-36]

ص

  • صفات شخصیت نقش نیازهای روانشناختی و صفات سه گانه تاریک شخصیت در رفتار سلفی‌گیری [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 12-25]

ع

  • عملکرد اجتماعی پیش بینی سلامت روانی زنان متأهل براساس مؤلفه‌های هیجانی کیفیت زندگی [دوره 1، شماره 3، 1400، صفحه 25-38]

ک

  • کمالگرایی پیش بینی نگرش به خیانت زناشویی بر اساس سبک‌های دلبستگی و کمال گرایی [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 51-64]

  • کمالگرایی سیاسی - اجتماعی کمال گرایی سیاسی-اجتماعی: یک مطالعه بین فرهنگی [دوره 1، شماره 4، 1400، صفحه 9-21]

  • کمالگرایی مثبت و منفی کمال گرایی سیاسی-اجتماعی: یک مطالعه بین فرهنگی [دوره 1، شماره 4، 1400، صفحه 9-21]

  • کم توانی ذهنی مقایسه اثربخشی آموزش زوج درمانی کوتاه مدت به شیوه خودتنظیمی و معنویت درمانی بر دیدگاه گیری اجتماعی مادران با کودکان کم توان ذهنی [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 1-14]

  • کیفیت زندگی اثربخشی درمان پذیرش و تعهد بر بهبود علایم و افزایش کیفیت زندگی بیماران مبتلا به اختلال وسواسی- اجباری در تعامل با سابقه خانوادگی وسواس [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 37-50]

  • کیفیت زندگی نقش سرسختی سلامت و اضطراب بر سیستم ایمنی و کیفیت زندگی بیماران مبتلا به ایدز [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 25-36]

  • کیفیت زندگی پیش بینی سلامت روانی زنان متأهل براساس مؤلفه‌های هیجانی کیفیت زندگی [دوره 1، شماره 3، 1400، صفحه 25-38]

م

  • مشاوره راه‌حل‌محور مقایسه اثربخشی مشاوره سیستمی بوئن و راه‌حل محور بر کاهش خطر طلاق، دلزدگی و ناسازگاری زناشویی در زنان ناسازگار [دوره 1، شماره 4، 1400، صفحه 66-81]

  • مشاوره سیستمی بوئن مقایسه اثربخشی مشاوره سیستمی بوئن و راه‌حل محور بر کاهش خطر طلاق، دلزدگی و ناسازگاری زناشویی در زنان ناسازگار [دوره 1، شماره 4، 1400، صفحه 66-81]

  • مطالعه میان فرهنگی کمال گرایی سیاسی-اجتماعی: یک مطالعه بین فرهنگی [دوره 1، شماره 4، 1400، صفحه 9-21]

  • معنویت درمانی مقایسه اثربخشی آموزش زوج درمانی کوتاه مدت به شیوه خودتنظیمی و معنویت درمانی بر دیدگاه گیری اجتماعی مادران با کودکان کم توان ذهنی [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 1-14]

  • ملال جنسیتی مقایسه تصویر بدن و نشانه‌های افسردگی در افراد مبتلا به ملال جنسیتی و افراد غیر مبتلا [دوره 1، شماره 3، 1400، صفحه 39-48]

  • منش پیش بینی اعتیاد به اینترنت در دانشجویان دختر بر اساس سرشت و منش کلونینجر [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 65-78]

  • مهارت های اجتماعی پیش بینی خودکارآمدی، خلاقیت و مهارت های اجتماعی بر اساس مولفه های اعتیاد به بازی های آنلاین [دوره 1، شماره 4، 1400، صفحه 30-43]

  • مهارت های شناختی رابطه بین بازی های ویدئویی و مهارت های شناختی دانش آموزان [دوره 1، شماره 3، 1400، صفحه 59-68]

ن

  • نارسایی شناختی مقایسه نارسایی شناختی، پردازش هیجانی و تاب آوری در دانش آموزان دختر با و بدون اضطراب امتحان [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 26-39]

  • نیازهای روانشناختی نقش نیازهای روانشناختی و صفات سه گانه تاریک شخصیت در رفتار سلفی‌گیری [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 12-25]

ه

  • هوش معنوی پیش‌بینی بهزیستی روان‌شناختی دانشجویان بر اساس مؤلفه‌های هوش معنوی و احساس پیوستگی [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 40-49]

ی

  • یادگیری حرکتی تأثیر بازخورد خودکنترلی بر عملکرد حرکتی و یادگیری در نوجوانان مبتلا به اختلال بیش فعالی و نقص توجه [دوره 1، شماره 3، 1400، صفحه 1-8]

  • یادگیری حرکتی تأثیر بازخورد مثبت مقایسه ای-اجتماعی بر یادگیری مهارت پرتاب در نوجوانان مبتلا به اختلال بیش فعالی و نقص توجه [دوره 1، شماره 4، 1400، صفحه 1-8]