احساس پیوستگی
پیشبینی بهزیستی روانشناختی دانشجویان بر اساس مؤلفههای هوش معنوی و احساس پیوستگی [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 40-49]
اختلال اضطراب اجتماعی
مقایسه اثربخشی درمان شناختی-رفتاری حضوری و مبتنی بر اینترنت بر تحریفهای شناختی و تنظیم هیجان در نوجوانان با اختلال اضطراب اجتماعی [دوره 1، شماره 4، 1400، صفحه 44-65]
اختلال بیش فعالی- نقص توجه
تأثیر بازخورد مثبت مقایسه ای-اجتماعی بر یادگیری مهارت پرتاب در نوجوانان مبتلا به اختلال بیش فعالی و نقص توجه [دوره 1، شماره 4، 1400، صفحه 1-8]
اختلال وسواسی-اجباری
اثربخشی درمان پذیرش و تعهد بر بهبود علایم و افزایش کیفیت زندگی بیماران مبتلا به اختلال وسواسی- اجباری در تعامل با سابقه خانوادگی وسواس [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 37-50]
استفاده مشکل ساز از تلفن همراه
سلامت روان در دانش آموزان با مشکل استفاده از تلفن همراه و دانش آموزان عادی [دوره 1، شماره 4، 1400، صفحه 22-29]
اضطراب
نقش سرسختی سلامت و اضطراب بر سیستم ایمنی و کیفیت زندگی بیماران مبتلا به ایدز [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 25-36]
اضطراب
مقایسه سبک های دلبستگی، سبک های حل مسأله و حساسیت اضطرابی دربین بیماران قلبی-عروقی و افراد غیربیمار [دوره 1، شماره 3، 1400، صفحه 49-58]
اضطراب اجتماعی
پیش بینی اضطراب اجتماعی دختران دبستانی بر اساس سبک های فرزندپروری و انعطاف پذیری شناختی مادران [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 1-11]
اضطراب امتحان
مقایسه نارسایی شناختی، پردازش هیجانی و تاب آوری در دانش آموزان دختر با و بدون اضطراب امتحان [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 26-39]
اضطراب کووید 19
پیشبینی سطح اضطراب کووید 19 براساس ذهنآگاهی و تابآوری [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 50-61]
اعتیاد به اینترنت
پیش بینی اعتیاد به اینترنت در دانشجویان دختر بر اساس سرشت و منش کلونینجر [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 65-78]
اعتیاد به بازیهای آنلاین
پیش بینی خودکارآمدی، خلاقیت و مهارت های اجتماعی بر اساس مولفه های اعتیاد به بازی های آنلاین [دوره 1، شماره 4، 1400، صفحه 30-43]
افسردگی
مقایسه تصویر بدن و نشانههای افسردگی در افراد مبتلا به ملال جنسیتی و افراد غیر مبتلا [دوره 1، شماره 3، 1400، صفحه 39-48]
انتظارات افزایش یافته
تأثیر بازخورد مثبت مقایسه ای-اجتماعی بر یادگیری مهارت پرتاب در نوجوانان مبتلا به اختلال بیش فعالی و نقص توجه [دوره 1، شماره 4، 1400، صفحه 1-8]
انعطاف پذیری شناختی
پیش بینی اضطراب اجتماعی دختران دبستانی بر اساس سبک های فرزندپروری و انعطاف پذیری شناختی مادران [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 1-11]
ب
بازخورد
تأثیر بازخورد خودکنترلی بر عملکرد حرکتی و یادگیری در نوجوانان مبتلا به اختلال بیش فعالی و نقص توجه [دوره 1، شماره 3، 1400، صفحه 1-8]
بازخورد مثبت
تأثیر بازخورد مثبت مقایسه ای-اجتماعی بر یادگیری مهارت پرتاب در نوجوانان مبتلا به اختلال بیش فعالی و نقص توجه [دوره 1، شماره 4، 1400، صفحه 1-8]
بازی های ویدیویی
رابطه بین بازی های ویدئویی و مهارت های شناختی دانش آموزان [دوره 1، شماره 3، 1400، صفحه 59-68]
بهزیستی روانشناختی
پیشبینی بهزیستی روانشناختی دانشجویان بر اساس مؤلفههای هوش معنوی و احساس پیوستگی [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 40-49]
بهزیستی هیجانی
پیش بینی سلامت روانی زنان متأهل براساس مؤلفههای هیجانی کیفیت زندگی [دوره 1، شماره 3، 1400، صفحه 25-38]
بیماری قلبی-عروقی
مقایسه سبک های دلبستگی، سبک های حل مسأله و حساسیت اضطرابی دربین بیماران قلبی-عروقی و افراد غیربیمار [دوره 1، شماره 3، 1400، صفحه 49-58]
پ
پردازش هیجانی
مقایسه نارسایی شناختی، پردازش هیجانی و تاب آوری در دانش آموزان دختر با و بدون اضطراب امتحان [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 26-39]
ت
تاب آوری
مقایسه نارسایی شناختی، پردازش هیجانی و تاب آوری در دانش آموزان دختر با و بدون اضطراب امتحان [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 26-39]
تاب آوری
پیشبینی سطح اضطراب کووید 19 براساس ذهنآگاهی و تابآوری [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 50-61]
تحریفهای شناختی
مقایسه اثربخشی درمان شناختی-رفتاری حضوری و مبتنی بر اینترنت بر تحریفهای شناختی و تنظیم هیجان در نوجوانان با اختلال اضطراب اجتماعی [دوره 1، شماره 4، 1400، صفحه 44-65]
تصویر بدن
مقایسه تصویر بدن و نشانههای افسردگی در افراد مبتلا به ملال جنسیتی و افراد غیر مبتلا [دوره 1، شماره 3، 1400، صفحه 39-48]
تفکر انتقادی
رابطه بین بازی های ویدئویی و مهارت های شناختی دانش آموزان [دوره 1، شماره 3، 1400، صفحه 59-68]
تلفن همراه
سلامت روان در دانش آموزان با مشکل استفاده از تلفن همراه و دانش آموزان عادی [دوره 1، شماره 4، 1400، صفحه 22-29]
تنظیم هیجان
مقایسه اثربخشی درمان شناختی-رفتاری حضوری و مبتنی بر اینترنت بر تحریفهای شناختی و تنظیم هیجان در نوجوانان با اختلال اضطراب اجتماعی [دوره 1، شماره 4، 1400، صفحه 44-65]
ح
حل مسأله
مقایسه سبک های دلبستگی، سبک های حل مسأله و حساسیت اضطرابی دربین بیماران قلبی-عروقی و افراد غیربیمار [دوره 1، شماره 3، 1400، صفحه 49-58]
حمایت اجتماعی ادراک شده
بررسی رابطه خودکنترلی و حمایت اجتماعی ادراک شده با صمیمیت زناشویی در دانشجویان زن متاهل [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 62-74]
خ
خستگی؛ سندرم پیش از قاعدگی
پیش بینی کارکردهای خانوادگی زنان مبتلا به سندرم پیش از قاعدگی بر اساس خشم و خستگی [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 15-24]
خشم؛ کارکرد خانواده
پیش بینی کارکردهای خانوادگی زنان مبتلا به سندرم پیش از قاعدگی بر اساس خشم و خستگی [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 15-24]
خطر طلاق
مقایسه اثربخشی مشاوره سیستمی بوئن و راهحل محور بر کاهش خطر طلاق، دلزدگی و ناسازگاری زناشویی در زنان ناسازگار [دوره 1، شماره 4، 1400، صفحه 66-81]
خلاقیت
رابطه بین بازی های ویدئویی و مهارت های شناختی دانش آموزان [دوره 1، شماره 3، 1400، صفحه 59-68]
خلاقیت
پیش بینی خودکارآمدی، خلاقیت و مهارت های اجتماعی بر اساس مولفه های اعتیاد به بازی های آنلاین [دوره 1، شماره 4، 1400، صفحه 30-43]
خودکارآمدی
تأثیر بازخورد خودکنترلی بر عملکرد حرکتی و یادگیری در نوجوانان مبتلا به اختلال بیش فعالی و نقص توجه [دوره 1، شماره 3، 1400، صفحه 1-8]
خودکارآمدی
تأثیر بازخورد مثبت مقایسه ای-اجتماعی بر یادگیری مهارت پرتاب در نوجوانان مبتلا به اختلال بیش فعالی و نقص توجه [دوره 1، شماره 4، 1400، صفحه 1-8]
خودکارآمدی
پیش بینی خودکارآمدی، خلاقیت و مهارت های اجتماعی بر اساس مولفه های اعتیاد به بازی های آنلاین [دوره 1، شماره 4، 1400، صفحه 30-43]
خودکنترلی، صمیمیت زناشویی
بررسی رابطه خودکنترلی و حمایت اجتماعی ادراک شده با صمیمیت زناشویی در دانشجویان زن متاهل [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 62-74]
خودمختاری
تأثیر بازخورد خودکنترلی بر عملکرد حرکتی و یادگیری در نوجوانان مبتلا به اختلال بیش فعالی و نقص توجه [دوره 1، شماره 3، 1400، صفحه 1-8]
خیانت زناشویی
پیش بینی نگرش به خیانت زناشویی بر اساس سبکهای دلبستگی و کمال گرایی [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 51-64]
د
درمان پذیرش و تعهد
اثربخشی درمان پذیرش و تعهد بر بهبود علایم و افزایش کیفیت زندگی بیماران مبتلا به اختلال وسواسی- اجباری در تعامل با سابقه خانوادگی وسواس [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 37-50]
درمان شناختی-رفتاری
مقایسه اثربخشی درمان شناختی-رفتاری حضوری و مبتنی بر اینترنت بر تحریفهای شناختی و تنظیم هیجان در نوجوانان با اختلال اضطراب اجتماعی [دوره 1، شماره 4، 1400، صفحه 44-65]
دلبستگی
مقایسه سبک های دلبستگی، سبک های حل مسأله و حساسیت اضطرابی دربین بیماران قلبی-عروقی و افراد غیربیمار [دوره 1، شماره 3، 1400، صفحه 49-58]
دلزدگی زناشویی
مقایسه اثربخشی مشاوره سیستمی بوئن و راهحل محور بر کاهش خطر طلاق، دلزدگی و ناسازگاری زناشویی در زنان ناسازگار [دوره 1، شماره 4، 1400، صفحه 66-81]
دیدگاه گیری اجتماعی
مقایسه اثربخشی آموزش زوج درمانی کوتاه مدت به شیوه خودتنظیمی و معنویت درمانی بر دیدگاه گیری اجتماعی مادران با کودکان کم توان ذهنی [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 1-14]
ذ
ذهنآگاهی
پیشبینی سطح اضطراب کووید 19 براساس ذهنآگاهی و تابآوری [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 50-61]
ز
زنان متأهل
پیش بینی سلامت روانی زنان متأهل براساس مؤلفههای هیجانی کیفیت زندگی [دوره 1، شماره 3، 1400، صفحه 25-38]
زوج درمانی به شیوه خودتنظیمی
مقایسه اثربخشی آموزش زوج درمانی کوتاه مدت به شیوه خودتنظیمی و معنویت درمانی بر دیدگاه گیری اجتماعی مادران با کودکان کم توان ذهنی [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 1-14]
س
سابقه خانوادگی
اثربخشی درمان پذیرش و تعهد بر بهبود علایم و افزایش کیفیت زندگی بیماران مبتلا به اختلال وسواسی- اجباری در تعامل با سابقه خانوادگی وسواس [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 37-50]
سبک های دلبستگی
پیش بینی نگرش به خیانت زناشویی بر اساس سبکهای دلبستگی و کمال گرایی [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 51-64]
سبک های فرزند پروری
پیش بینی اضطراب اجتماعی دختران دبستانی بر اساس سبک های فرزندپروری و انعطاف پذیری شناختی مادران [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 1-11]
سرسختی سلامت
نقش سرسختی سلامت و اضطراب بر سیستم ایمنی و کیفیت زندگی بیماران مبتلا به ایدز [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 25-36]
سرشت
پیش بینی اعتیاد به اینترنت در دانشجویان دختر بر اساس سرشت و منش کلونینجر [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 65-78]
سلامت روانی
پیش بینی سلامت روانی زنان متأهل براساس مؤلفههای هیجانی کیفیت زندگی [دوره 1، شماره 3، 1400، صفحه 25-38]
سلامت عمومی
سلامت روان در دانش آموزان با مشکل استفاده از تلفن همراه و دانش آموزان عادی [دوره 1، شماره 4، 1400، صفحه 22-29]
سلفیگری
نقش نیازهای روانشناختی و صفات سه گانه تاریک شخصیت در رفتار سلفیگیری [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 12-25]
سیستم ایمنی
نقش سرسختی سلامت و اضطراب بر سیستم ایمنی و کیفیت زندگی بیماران مبتلا به ایدز [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 25-36]
ص
صفات شخصیت
نقش نیازهای روانشناختی و صفات سه گانه تاریک شخصیت در رفتار سلفیگیری [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 12-25]
ع
عملکرد اجتماعی
پیش بینی سلامت روانی زنان متأهل براساس مؤلفههای هیجانی کیفیت زندگی [دوره 1، شماره 3، 1400، صفحه 25-38]
ک
کمالگرایی
پیش بینی نگرش به خیانت زناشویی بر اساس سبکهای دلبستگی و کمال گرایی [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 51-64]
کمالگرایی سیاسی - اجتماعی
کمال گرایی سیاسی-اجتماعی: یک مطالعه بین فرهنگی [دوره 1، شماره 4، 1400، صفحه 9-21]
کمالگرایی مثبت و منفی
کمال گرایی سیاسی-اجتماعی: یک مطالعه بین فرهنگی [دوره 1، شماره 4، 1400، صفحه 9-21]
کم توانی ذهنی
مقایسه اثربخشی آموزش زوج درمانی کوتاه مدت به شیوه خودتنظیمی و معنویت درمانی بر دیدگاه گیری اجتماعی مادران با کودکان کم توان ذهنی [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 1-14]
کیفیت زندگی
اثربخشی درمان پذیرش و تعهد بر بهبود علایم و افزایش کیفیت زندگی بیماران مبتلا به اختلال وسواسی- اجباری در تعامل با سابقه خانوادگی وسواس [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 37-50]
کیفیت زندگی
نقش سرسختی سلامت و اضطراب بر سیستم ایمنی و کیفیت زندگی بیماران مبتلا به ایدز [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 25-36]
کیفیت زندگی
پیش بینی سلامت روانی زنان متأهل براساس مؤلفههای هیجانی کیفیت زندگی [دوره 1، شماره 3، 1400، صفحه 25-38]
م
مشاوره راهحلمحور
مقایسه اثربخشی مشاوره سیستمی بوئن و راهحل محور بر کاهش خطر طلاق، دلزدگی و ناسازگاری زناشویی در زنان ناسازگار [دوره 1، شماره 4، 1400، صفحه 66-81]
مشاوره سیستمی بوئن
مقایسه اثربخشی مشاوره سیستمی بوئن و راهحل محور بر کاهش خطر طلاق، دلزدگی و ناسازگاری زناشویی در زنان ناسازگار [دوره 1، شماره 4، 1400، صفحه 66-81]
مطالعه میان فرهنگی
کمال گرایی سیاسی-اجتماعی: یک مطالعه بین فرهنگی [دوره 1، شماره 4، 1400، صفحه 9-21]
معنویت درمانی
مقایسه اثربخشی آموزش زوج درمانی کوتاه مدت به شیوه خودتنظیمی و معنویت درمانی بر دیدگاه گیری اجتماعی مادران با کودکان کم توان ذهنی [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 1-14]
ملال جنسیتی
مقایسه تصویر بدن و نشانههای افسردگی در افراد مبتلا به ملال جنسیتی و افراد غیر مبتلا [دوره 1، شماره 3، 1400، صفحه 39-48]
منش
پیش بینی اعتیاد به اینترنت در دانشجویان دختر بر اساس سرشت و منش کلونینجر [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 65-78]
مهارت های اجتماعی
پیش بینی خودکارآمدی، خلاقیت و مهارت های اجتماعی بر اساس مولفه های اعتیاد به بازی های آنلاین [دوره 1، شماره 4، 1400، صفحه 30-43]
مهارت های شناختی
رابطه بین بازی های ویدئویی و مهارت های شناختی دانش آموزان [دوره 1، شماره 3، 1400، صفحه 59-68]
ن
نارسایی شناختی
مقایسه نارسایی شناختی، پردازش هیجانی و تاب آوری در دانش آموزان دختر با و بدون اضطراب امتحان [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 26-39]
نیازهای روانشناختی
نقش نیازهای روانشناختی و صفات سه گانه تاریک شخصیت در رفتار سلفیگیری [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 12-25]
ه
هوش معنوی
پیشبینی بهزیستی روانشناختی دانشجویان بر اساس مؤلفههای هوش معنوی و احساس پیوستگی [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 40-49]
ی
یادگیری حرکتی
تأثیر بازخورد خودکنترلی بر عملکرد حرکتی و یادگیری در نوجوانان مبتلا به اختلال بیش فعالی و نقص توجه [دوره 1، شماره 3، 1400، صفحه 1-8]
یادگیری حرکتی
تأثیر بازخورد مثبت مقایسه ای-اجتماعی بر یادگیری مهارت پرتاب در نوجوانان مبتلا به اختلال بیش فعالی و نقص توجه [دوره 1، شماره 4، 1400، صفحه 1-8]